Burger King is bad

View previous topic View next topic Go down

Burger King is bad

Post by Shadman on Thu Sep 04, 2008 1:30 pm


_________________
avatar
Shadman
Member
Member

Male Number of posts : 1923
Age : 27
Location : Hell-----Oh
Registration date : 2007-12-05

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Tony* on Thu Sep 04, 2008 1:46 pm

Dem wrote:
I loled
I didn't..
LIES LOL
STUPID BURGER KING LOOKS LIKE DEM! IT ARE DEM!!
avatar
Tony*
I have no life
I have no life

Male Number of posts : 8586
Age : 26
Location : Belgium
Registration date : 2008-07-01

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Huni on Thu Sep 04, 2008 1:50 pm

wtf i wont eat that shit anymore
avatar
Huni
Member
Member

Male Number of posts : 7446
Age : 25
Location : Transilvania, Old Hungary
Registration date : 2007-12-07

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Tony* on Thu Sep 04, 2008 1:55 pm

Good thing I never ate at Burger King.
By the way... SMALL burgers omfg.
avatar
Tony*
I have no life
I have no life

Male Number of posts : 8586
Age : 26
Location : Belgium
Registration date : 2008-07-01

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Huni on Thu Sep 04, 2008 1:57 pm

indeed.
sucks big ass!
avatar
Huni
Member
Member

Male Number of posts : 7446
Age : 25
Location : Transilvania, Old Hungary
Registration date : 2007-12-07

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Gäst on Thu Sep 04, 2008 2:04 pm

HAHA ROFLMAO n1

Gäst
Guest


Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Shadman on Thu Sep 04, 2008 5:20 pm

Tony* wrote:
Dem wrote:
I loled
I didn't..
LIES LOL
STUPID BURGER KING LOOKS LIKE DEM! IT ARE DEM!!


Go kill yourself

_________________
avatar
Shadman
Member
Member

Male Number of posts : 1923
Age : 27
Location : Hell-----Oh
Registration date : 2007-12-05

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Tony* on Thu Sep 04, 2008 11:10 pm

Yes please.
avatar
Tony*
I have no life
I have no life

Male Number of posts : 8586
Age : 26
Location : Belgium
Registration date : 2008-07-01

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by C.O.L.I.N. on Fri Sep 05, 2008 1:52 am

h4x0l@tEr/Huni wrote:wtf i wont eat that shit anymore
rofl xD

_________________

My hand is shaking... or is my whole body?
My heart is beating furiously, my breath betrays me...
I can't control my feelings now. The pain turns to anger and back again.
I may gain strength through my passion, but feel weak the same time.
Myself is changing, don't know who I am...
Oh my God, what have I become...?
avatar
C.O.L.I.N.
Master
Master

Male Number of posts : 6677
Age : 31
Location : Athens, Greece
Registration date : 2007-12-06

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by ~Bunu~ on Fri Sep 05, 2008 10:18 am

LOOK MY QUOTE!
LMFAO!

_________________

Thank you Xav~ for this excellent sig! Very Happy
More >>:




Thanks a lot to those artists whose I've forgotten names! =}D
avatar
~Bunu~
Spammer
Spammer

Male Number of posts : 4307
Age : 24
Location : France
Registration date : 2007-12-02

Back to top Go down

Re: Burger King is bad

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum